Sunday 15 January 2012

Abang Jalal's Wedding

Salam & Hye!

Last month, saya dijemput ke undangan perkahwinan Abg Jalal & pasangannya. Terharu. Sebab saya bukanlah sesiapa pun, cuma kenal abg jalal melalui kawan2 je. First time saya jumpa abg jalal ialah masa temankan kawan saya di majlis pertunangan abg jalal. x ingat la masa bila.. huhu. then, second time jumpa ialah time celebrate birthday my friend, february last year. Mase tu, abg jalal banyak tanya soalan kat saya. Pasal study la, pasal pegi jepun la.. pelik jugak.. macam mane abg jalal tahu semua tu?? rupanya my friend (besday boy) yang citer semua kat abg jalal about me.. hehe... patut la... 
Pastu sejak tu, baru la tahu sikit2 pasal abg jalal dari my friend. :)
Sejak tu, saya pun secara tidak rasmi menjadi one of his friend. hehehe.. 


So, back to tajuk asal. saya sebenarnya nak share gambar2 hari bahagia abg jalal & wife terchenta.
Rasanya masih belum terlambat lagi nak kongsi gambar2 hari bahagia mereka. 


Selamat Pengantin Baru buat Abg Jalal & Isteri :) 
Couple yang sangat sweet ^_^
Smoga bahtera perkahwinan berkekalan hingga ke akhir hayat. insyaAllah. amin.











Nazmi, Abg Jalal, Kak Fiqa & Me :)


Strong frienship: Faiq, Fauzan, Firdaus, Nazmi & Abg Jalal :)



Last but not least:

Cuba teka tulisan sape?? 



Tulisan jawi kat atas tu ialah tulisan Faiq. Cantik kan? Hehe.
Kagum sekejap. 


Hm, ok la. sampai sini je coretan untuk kali ni.. bye2.. ^_^


No comments:

Post a Comment